برگزاری جلسه آموزشی هاری شبکه بهداشت و درمان در مهریز
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وب دا و به نقل از وبلاگ انجمن علمی مهندسی بهداشت محیط یزد،در روز دوشنبه 20 آبان جلسه ای با محوریت آموزش مقابله با هاری برگزار گردید.
بنا به اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهریز با توجه به افزایش روز افزون موارد حیوان گزیدگی درشهرستان بویژه منطقه میرک آباد مهریز،جلسه آموزشی هاری در مسجد جامع میرک آباد با حضور جمعی از اهالی که متشکل از روحانیون ،مسئول واعضا ء شورای منطقه ،دهیار ،دامداران وکشاورزان ودیگر اقشار مختلف حضور داشتند برگزارگردید
در این جلسه ازسوی کارشناس مسئول مبارزه بابیماریهای مرکز بهداشت مهریز در خصوص هاری ،راههای پیشگیری وکنترل آن ،اهمیت بموقع مراجعین و...آموزش لازم ارائه و همچنین در زمینه طغیان بیماریهای منتقله از آب وغذا والتور نیز مورد بحث قرار گرفت ودر پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۲۲ ساعت توسط انجمن علمی مهندسی بهداشت محیط یزد
|